اقای بالاترین این مدلی اکانت بستن هات منو کشته

دیروز بعد از حدود یک ماه خواستم در بالاترین لاگین کنم تا به یک لینک که رای بدهم ولی هر چه شناسه خودم ( pesar_iruni ) را وارد کردم لاگین نشد پسورد در حافظه مرورگر اینترنتی من ذخیره شده بود پس نمی توانست پسورد اشتباه باشد خلاصه با کلی جون کندن متوجه شدم که کلا بسته شده بدون هیچ توضیحی . حال سوال من این است که حدود پنجاه روز در بالاترین نبودم و هیچ کار خلافی هم انجام نداده ام چرا اکانت من بسته شده و حتی به ایمیل ها هم پاسخ نمی دهند . فقط خواستم بپرسم چرا ؟ حتما چون می دونم که انتی شعبون چه خبره ....

https://balatarin.com/users/pesar_iruni
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed

No comments:

Post a Comment