وقت رفتن است شاید زود باشد و یا دیر اما هرچه بود به پایان رسید

من نیز همانند بسیاری دیگر به انتهای این مسیر رسیدم مدتها در کنار شما بودم و از شادیهایتان شاد و با غم هایتان غمگین .
در این مدتی که مهمان شما بودم بسیار از شما اموختم . دوستی ها بیش از دشمنی ها بود و برای همین خداحافظی را برای
من سخت کرده ولی باید رفت و وقت رفتن است اگر در این مدت باعث ازاردگی خاطر شما عزیزان شده ام مرا عفو کنید
برای همه شما دوست عزیزم ارزوی سلامتی و شادکامی دارم. از همه شما عزیزان سپاسگذارم که در این مدتی که با شما
بودم با رای های خود مشوق من بودید .. بدرود .
به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed

No comments:

Post a Comment