اقای بنی صدر.من برای امروز زندگی میکنم

اقای بنی صدر. من یک جوان ایرانی هستم که بعد از انقلاب اسلامی شما بدنیا امده ام ان روزگار را ندیده ام ولی گذر زمان و کمی جستجو همه اتفاقات ان دوره را متوجه شده ام . من از تاریخی که شما و دوستان اسلام گرای شما به وجود اوردند یاد گرفتم که برای امروز زندگی کنم و نه مثل شما در خاطراتم گم شده باشم . من امروز به دنبال حق ازادی و زندگی خودم هستم همان ازادی و زندگی که شما و همفکران روشنفکرتان از ما گرفتید و این میراث شوم را برای ما یادگار گذاشتید. اقای بنی صدر اینده گان درباره شما چه فکر خواهند کرد؟ ایا از شما به نیکی یاد خواهند کرد؟
اقای بنی صدر شما در برابر نسل من باید پاسخگو باشید.. اقای بنی صدر گرامی من و شما در مسیری قدم برمی داریم که نامش زندگی است همه ما روزی به دنیا امده ایم و روزی از دنیا خواهیم رفت و خوشا به حال انان که با نام نیک می روند امیدوارم معنی این جمله من را درک کنید .
اقای بنی صدر شما سنین نهایی زندگی خود هستید بهتر است خود را بازنشسته کنید چون که افکار شما دیگر خریداری ندارد کسی به دنبال انقلاب اسلامی شما و امثال شما نیست . ایران جدید ایرانی جوان است با افکار و عقاید جدید . در این میان شما نمی توانید با دیگران رقابت کنیدمگر اینکه با جنجال افرینی چند روز افکار مردم را به خود جلب کنید که ان هم زودگذر است . من در روزگار طلایی شما نبوده ام اما چیزی که خوانده ام شما فقط نگران اسلام عزیزتان بودید و برای اینکار چه کارها که نکرده اید. اقای بنی صدر در پایان چند سوال از شما دارم
1- هزینه رفت و امدهای شما به پاریس در سالهای قبل ار انقلاب 57 از کجا تامین می شد؟
2-هزینه تحصیل شما از کجا تامین می شد و از چه طریقی به دست شما می رسید ؟
3- چرا نام رسانه شما انقلاب اسلامی است ؟

به اشتراک بگذارید:(کدنویسی این ابزارک)

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Oyax :: Yahoo Buzz :: Reddit :: Digg :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Email To: :: Subscribe to Feed

No comments:

Post a Comment